مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-06ورزشي

بازی های آسیایی| سرمربی تیم ملی واترپلو: چهار سال از ژاپن عقب هستیم


سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با اشاره به اینکه 3 تا 4 سال از واترپلوی ژاپن عقب هستیم، گفت: امروز علی رغم باخت، عملکرد رضایت بخشی مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از چین،  مهدی پنام تاش پس از شکست تیم ملی واترپلو مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: ژاپنی ها در رشته واترپلو توانسته اند در المپیک شرکت کنند و علاوه بر این در کشورشان نیز المپیک برگزار کرده اند.

امروز خیلی سعی کردیم نمایش مطلوبی داشته باشیم و بتوانیم به برتری برسیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شرمنده مردم شدیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر امروز بازیکنان نمایش خوبی داشتند و خودشان را پیدا کرده بودند و از عملکرد آنها راضی هستم و شرایط خوبی داشتیم اما در اتفاقات بازی از دستمان در می رفت.

امروز سعی کردیم خودمان باشیم و روی مسائل فنی کار کرده بودیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران در مورد فاصله واترپلو ایران و ژاپن از نظر کیفی، عنوان کرد: تصور می کنم سه تا چهار سال از ژاپنی ها عقب هستیم و مهم ترین مسئله تجربه است که آن ها در المپیک حضور داشته اند.

پنام تاش در مورد نمایش ایران مقابل ژاپن و تفاوت عملکرد ملی پوشان نسبت به دیدار مقابل ژاپن، توضیح داد: بازی با چین شوکه شده بودیم اما امروز منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های آسیایی| سرمربی تیم ملی واترپلو: چهار سال از ژاپن عقب هستیم

بازی های آسیایی| سرمربی تیم ملی واترپلو: چهار سال از ژاپن عقب هستیم